.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جستجو ها در آمریکا ادامه دارد ....
کشتی‌گیر مازنی تیم‌ملی به آمریکا پناهنده شد؟
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای کاروان کشتی ایران در آمریکا برای یافتن حاجی‌پور تلاش‌های زیادی داشته و دارند و برخی هم اعلام کردند که این کشتی‌گیر آملی تیم ملی که دل‌خوشی از مسئولان فدراسیون کشتی‌ ندارد، همراه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به ایران باز می‌گردد.....
کشتی‌گیر مازنی تیم‌ملی به آمریکا پناهنده شد؟

شمال نیوز : محسن حاجی‌پور ورزشکار تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران که به همراه ملی‌پوشان به مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان به‌میزبانی آمریکا اعزام شده بود، صبح یکشنبه به کشور بازنگشت و خبرهایی مبنی بر پناهندگی او به گوش می‌رسد.  

 به گزارش شمال نیوز  ، موج عظیمی از خبرهای گوناگون مبنی بر عدم بازگشت کشتی‌گیر فرنگی‌کار تیم ملی کشورمان از بامداد یکشنبه در فضای مجازی به راه افتاده که حکایت از ابهاماتی در پناهندگی محسن حاجی‌پور ورزشکار بااخلاق و نام‌آشنای آملی در آمریکا دارد.

این حرف و حدیث‌ها بامداد یکشنبه با ورود کاروان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان که به‌تازگی از مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان بازگشتند، قوت بیشتری به خود گرفته است زیرا در بین افراد ملی‌پوش خبری از محسن حاجی‌پور نبود.

حاجی‌پور 27 ساله به‌عنوان ورزشکار ذخیره وزن 55 کیلوگرم به‌همراه حمید سوریان و دیگر ملی‌پوشان راهی لاس‌وگاس شده بود ولی عدم بازگشت او به ایران ابهامات زیادی را ایجاد کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای کاروان کشتی ایران در آمریکا برای یافتن حاجی‌پور تلاش‌های زیادی داشته و دارند و برخی هم اعلام کردند که این کشتی‌گیر آملی تیم ملی که دل‌خوشی از مسئولان فدراسیون کشتی‌ ندارد، همراه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به ایران باز می‌گردد.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مازندران نیز طی چندین مرحله تماس تلفنی با اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران موفق به گفت‌وگو با این مسئول نشد ولی غلام‌رضا نوری‌زاده دبیر هیئت کشتی مازندران دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، از وضعیت محسن حاجی‌پور اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از طریق رسانه‌ها این خبر را شنیدم و با پیگیری‌های لازم به نتیجه‌ای نرسیدم.

وی افزود: گفته می‌شود این کشتی‌گیر آملی در روز پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به‌یک‌باره ناپدید شد و با تماس تلفنی که با ورزشکاران مازندرانی تیم ملی کشتی فرنگی داشتم این افراد هم از آخرین وضعیت پیدا شدن محسن حاجی‌پور اظهار بی‌اطلاعی کردند و اعلام کردند که حتی موفق به تماس تلفنی با این ورزشکار هم نشدند.

نوری‌زاده تصریح کرد: خبرهایی به گوش می‌رسد که حسن بابک مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی به همراه تعدادی مسئولان که در آمریکا به‌سر می‌برند، در حال تلاش برای یافتن خبری از حاجی‌پور هستند.

------------------------

گزارش از قربانعلی مسافر- فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 شهريور 1394
مي خواست بيلد ايران چه كار كنه بياد مثل كشتي گيرهاي ديگر اينو معتاد كنند
بهترين كار ممكن رو كرد
آيا مي دانيد كسي كه پناهنده آمريكا بشه چه مزايايي دارد
هادی 23 شهريور 1394
دمش گرم
نا شناس 23 شهريور 1394
تمام بوجه مملکت دارن میدن فوتبال کی روش روزی15میلیون حقوقش حالابرو مردم بدبخت ببین با چه دردسری دارن زندگی میکنند
نا شناس 23 شهريور 1394
تو ایران الان بیاییی یا می ری زندان یا کلا از کشتی محو میشی،و بدون حقت خورده میشه،هنوز مازندرانی های حق خوری که در رابطه با علی اصغر بذری شده بود رو فراموش نمی کنند جایی که علی اصغر بذری بسیار آماده رو به المپیک نفرستادند و به جای او دبیر مصدوم رو فرستادند.همه این مسائل به خاطر پارتی و کثافت کاریهاست خسته نباشی دلاور مرد مازندرانی.
مهرداد 23 شهريور 1394
سوریان افتخار زیادی برای مملکت کسب کرد ولی بدون انتخابی و تمرین به مسابقات جهانی رفت و نتیجه اش را که همه دیدند!با این تبعیض ها انگیزه ای برای حاجی پور وجود نداره که برگرده
فرزاد اسدی ساروی 22 شهريور 1394
پناهندگی حاجی پور توام با نتایج افتضاح تیم های کشتی در آمریکا دلایل کافی برای عزل رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و یا حتی به چالش کشیدن وزیر ورزش توسط مجلس محترم رو فراهم کرد. پناهندگی به یک کشور دیگه، بزرگترین اهانت به کشور خودته.
رویا 22 شهريور 1394
باعث تاسفه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.